2013/05/12

Peace Is Powerful


We  to create vintage festival looks, 
as a modern version of 70s flower power fashion.
Essential details are hair-bands, feathers and leather fringes.
The leather-fringe bag we chose for our look is the
perfect companion for summer
 parties and festivals.
Did you fall in love with this fabulous bag?

In the next post you can 
win this bag sponsored by stylefruits.de!





glasses - Vintage
vest - H&M
shorts - H&M
shoes - Jeffrey Campbell
fringe bag - stylefruits.de 







34 comments:

  1. Wow,wunderschönes Outfit! Ich freue mich schon auf die Tasche,die es zu gewinnen gibt,denn ja,ich habe mich verliebt !:)

    choconistin.blogspot.de ,lg♥

    ReplyDelete
  2. Perfect outfit, so bohemian and pretty!

    XO, Imke

    ReplyDelete
  3. Wow die BIlder sind klasse aber das 1. Bild hat mich extrem umgehauen!! Das ist unglabulich schön, wirklich!!!! :) Xx

    Mein Blog (genitive.blogspot.de)

    ReplyDelete
  4. Traumhafte Aufnahmen :) Ich liebe diesen Hippie-Touch!

    Würde mich freuen, wenn du an meiner Blogvorstellung mitmachen würdest.
    Liebe Grüße, Sarah

    ReplyDelete
  5. cool festival look ;) love it! the hippie style goes with u ;)

    ReplyDelete
  6. cute style; D

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. great photos :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  8. Beautiful pictures and outfit! I really love your bag :-)

    xo The Daily Fashion Drug

    ReplyDelete
  9. Perfect pics and so nice outfit. You look great. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  10. YOU LOOK STUNNING
    www.theprincessgown.com

    ReplyDelete
  11. Amazing outfit! Just fabulous:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    ReplyDelete
  12. great outfit ;) i fallow you ;)) !!

    ReplyDelete
  13. Great indie style, I really love this!
    Follow me on http://laviecestchic@gmail.it
    xx

    ReplyDelete
  14. Channeling your inner hippie. Love it! http://budgetbrunettes.blogspot.ca

    ReplyDelete
  15. Ich mag den Hippie-Look auch total! Die Bilder sind wahnsinnig schön und das Outfit einfach klasse. Die Tasche passt da einfach perfekt dazu! :)

    ReplyDelete
  16. beautiful photos!
    love your style, you're so chic!

    xx
    Très Jolie fashion blog

    ReplyDelete
  17. loooove!
    By the way, I am hosting a giveaway, come check it out :) xx

    ReplyDelete
  18. Danke dir :)

    Tolle Bilder! Sehen schon so schön nach Sommer aus.

    Liebe Grüße ♥
    Jana

    ReplyDelete
  19. Love the pictures you really look good, Will be eagerly waiting for more.

    My Blog :- Nature Health Secrets

    And will love to hear from you. I am a new follower of yours

    ReplyDelete
  20. Lovely pics :)
    This landscape is so beautiful

    xx D/E

    ReplyDelete
  21. Sooo chic,love!Keep rocking!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete
  22. Vielen Dank für deinen Besuch auf meinem Blog:)
    Ich liebe deinen Blog, die Bilder sind super toll! Du hast auf jeden Fall einen neuen Fan. Ich würde mich riesig freuen, wenn du mir auch folgen würdest.

    Liebste Grüße
    Kathi

    ♥ http://capricelovesfashion.blogspot.de ♥

    ReplyDelete
  23. Wahrscheinlich gehen derzeit Halsschmerzen rum =P Aber ok wird auch viel am Wetter liegen: kälter, wärmer, kälter, wärmer. Ne Freundin von mir hats auch erwischt. Dankeschön =) und ich werde mir nicht zu viel Stress machen =P Und dir natürlich auch gute Besserung

    Richtig schöne Bilder =) Man wie gerne hätte ich zu den Peace-Zeiten schon gelebt =P

    ReplyDelete
  24. Wunderschöne Bilder!!! Das Outfit ist großartig, ich liebe diesen Look!
    Liebste Grüße, Kathrin

    ReplyDelete